Heippa taasen!
On kulunut luvattoman pitkä aika kun viimeksi olen tätä blogia kirjoitellut. Tauko ei tosiaan johdu siitä etteikö Eläkkeensaajilla olisi ollut tapahtumia ja menoja, niitä on kyllä riittänyt koko kesän ajan, milloin matkailua ja milloin teatteria, mut pääasiahan on että saamme virikkeitä ja mukavaa oloa reissuiltamme.
Tauko johtuu ihan siitä kun aikas tavalla masensi tuo Vuodatusnetin kuvien katoaminen ja niitä ei ilmeisesti takaisin saada, onhan minulla toki kuvat omissa kansioissa, mut on liian suuri homma yrittää muistaa mikä kuvan mihinkin kirjoitukseen liittyy. Olen kuitenkin ylpeä itsestäni kun pari viikkoa sitten tietsikkani hajosi ja kaikki näytti olevan kadoksissa, mut ahkeran puurtamisen jälkeen olen löytänyt suurin piirtein kaikki tiedostot, osan varmistuksista, osan mökkikoneelta ja jotain sain (saan) pelastettua risasta koneestakin. Nyt odottelen,  minkälaisen koneen vakuutusyhtiö hankkii minulle. Vai antaako minulle valtuudet hankkia mieleiseni kone. Siinä kyllä taasen on tuntien urakka kun siirrän kaikki ”löytökamat” oikealle koneelle. Uskoisin myös vuodatusnetin oppineen, varmistusten tärkeyden. (Arvatkaa ovatko saaneet tulikivenkatkuista palautetta).
Vettä on satanut melkeinpä päivittäin koko kesän, joten pysymme ainakin tuoreena. Vettä sataa nytkin oikein ropisemalla, kun suuntaamme Lamminniemelle viettämään rentouttavaa syyspäivää. Onneksi olemme sisätiloissa ja bussikin varmaan on veden pitävä. Joten ei muuta kun nauttimaan retkipäivästä-